..:: Szkoła Podstawowa nr 37 w Katowicach ::..

SKKT i Koło Fotograficzne nad jeziorem Paprocańskim i w Zameczku Myśliwskim Promnice

Drukuj
1 2 3

Do Paprocan dojechaliśmy autobusem miejskim nr 4. Już po kilku minutach znaleźliśmy się nad jeziorem otoczonym lasem i poczuliśmy się jak na wakacjach. Czekał tam na dzieci wspaniały plac zabaw, który z żalem opuszczały po udanej zabawie. Wkrótce wciągnęły nas gry i zabawy sportowe na plaży przy jeziorze. Dzieci z koła fotograficznego przechadzały się również po pomoście, z którego fotografowały jezioro. W końcu ruszyliśmy na wędrówkę wokół jeziora. Szliśmy ścieżką nad jeziorem przez piękne przyrodniczo tereny i wypatrywaliśmy zameczku. Ukazał się nam nagle między drzewami.W Zameczku Promnice w niecodziennej scenerii, przy pięknie nakrytych stołach odpoczęliśmy przy szarlotce i herbacie, a następnie zwiedziliśmy zameczek i poznaliśmy jego historię. Na dzieciach duże  wrażenie zrobiły trofea myśliwskie…Wracaliśmy drugą stroną jeziora odpoczywając od czasu do czasu na trawie. W takich miejscach kanapki smakują najlepiej:) Na koniec wędrówki nie odmówiliśmy sobie gofrów i lodów w lodziarni nad jeziorem. Dzieci z Koła Fotograficznego pod okiem swojego „mistrza fotografii” wykonały wiele zdjęć, które będzie można oglądnąć w przyszłości w szkole na wystawie Koła Fotograficznego. Niektóre dzieci natomiast należące do Koła Turystycznego otrzymały pierwszą odznakę turystyczną – Dziecięcą Odznakę Turystyczną, która została im podczas wycieczki uroczyście wręczona.

Zachęcamy do zwiedzenia tej okolicy.

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W NASTĘPNEJ TURYSTYCZNEJ PRZYGODZIE!

Data wytworzenia: 2014-05-30 23:22 Autor: A. Jasińska Data publikacji: 2014-05-30 23:22 Osoba udostępniająca na stronie: A. Makarewicz Data ostatniej modyfikacji: 2014-12-08 Osoba modyfikująca: A. Makarewicz